Ik heb me gedragen :) - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Ik heb me gedragen :) - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Ik heb me gedragen :)

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

11 September 2014 | Nederland, Ravenstein

Vanmiddag een mail gestuurd naar het uitzendbureau in ZA. Mijn contact persoon bij IBM had al een hele poos niks van zich laten horen, terwijl ik haar gevraagd had te bevestigen dat ze mijn documenten had ontvangen. Dat kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben, maar ja, ongeduldig als ik ben, wilde ik toch duidelijkheid. Via het uitzendbureau kreeg ik een nieuwe contactpersoon toegewezen bij IBM. Alle documenten die inmiddels in mijn bezit zijn, zijn nogmaals gemaild naar ZA.
Het enige wat nog ontbrak, was de verklaring van goed gedrag. Die zou nog wel 2 weken op zich kunnen laten wachten. Maar wat schetst mijn verbazing: toen ik vanmiddag na het werk thuiskwam, lag hij zowaar op de deurmat. Erg vlot voor een officiële instantie dacht ik :). Ik heb me dus voortreffelijk gedragen en ook de overheid is het daarmee eens. Nu nog even mailen en de molen aan de andere kant van de wereld kan in gang gezet worden. Woon en werkvergunning kan aangevraagd worden en het visum niet te vergeten.
Nu aan de slag om hier alles te regelen. Voor de katten heb ik opvang, maar dat is nogal ver weg en best een beetje prijzig. Dus als jullie iemand weten die dol is op katten en er een jaartje 2 wil verzorgen, dan hoor ik het graag.
Het grootste struikelblok is nog mijn huis, hoewel iedereen mij verzekert dat dat geen probleem hoeft te zijn. Er zijn mensen genoeg op zoek naar tijdelijke woonruimte. Hopelijk is er eentje bij die zo goed zoekt, dat hij in Ravenstein terecht komt. Als hij/zij mijn kleine paleisje ziet, dan dan wil hij/zij niet meer anders.
Wordt vervolgd, mensen. Zodra er weer nieuws is, zijn jullie de eersten die het lezen.
Oh ja. De bijgevoegde foto is natuurlijk van mijn verklaring. Die wil ik jullie niet onthouden, want ik kan me zo voorstellen dat er best een paar lezers zijn die het willen zien alvorens ze het geloven.

  • 11 September 2014 - 22:47

    Esther:

    :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 9475

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: