Nog steeds geen uitslag van de test, deel 2 - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Nog steeds geen uitslag van de test, deel 2 - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen uitslag van de test, deel 2

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

06 Oktober 2014 | Nederland, Ravenstein

Per ongeluk het vorige verslag al opgeslagen, terwijl het nog niet klaar was. Hier is de rest:
Nee hoor, geintje, ik ga vrolijk door met schrijven. Als de huurder ja zegt, dan wil hij mijn huis gemeubileerd, wat me opslagkosten scheelt. Hij wil ook mijn katten verzorgen, wat heel fijn is, omdat ik ze op deze leeftijd liever niet mer verkas, en.......... Hij zei dat zijn handen al jeuken om iets gezelligs van de tuin te maken. Nou, ik zei meteen: ga je gang!!! Maar ik moet nog even afwachten voordat hij zijn besluit definitief aan me doorgeeft.

Over 10 dagen zal het hele ZA verhaal een beetje naar de achtergrond verschoven worden. Dan ga ik eerst naar Thailand. Daarvoor zijn de voorbereidingen ook al in volle gang. Mijn koffer ligt open op het logeerbed en is al zowat voor de helft gevuld. Kadootjes voor Alianne en Hollandse lekkernijen voor een paar lieve meiden die na jarenlang in het buitenland gewoond te hebben nog steeds smachten naar dropjes en stroopwafels