Nog steeds geen uitslag van de test, deel 3 - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Nog steeds geen uitslag van de test, deel 3 - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen uitslag van de test, deel 3

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

06 Oktober 2014 | Nederland, Ravenstein

Geen idee wat er aan de hand is, maar ook nu is mijn verhaal afgekapt terwijl ik meer geschreven had. Laatste poging:
... Ik stel een stukje van mijn koffer met alle plezier beschikbaar. Uiteraard is dit ook weer prettig voor mensen die ik ken in NL, die in Thailand op vakantie zijn geweest en daar kennis hebben gemaakt met allerlei mooie en lekkere dingen die hier niet verkrijgbaar zijn. De leegte in mijn koffer kan daar dan op de terugweg mee opgevuld worden.
Nog 10 dagen dus. En dan gaan alle ZA-beren de koelkast in. Daar mogen ze blijven zitten tot ik terugkom. Even niet aan ZA denken, maar voor de volle 100% van Thailand en vooral van Alianne genieten.
Wordt vervolgd

  • 08 Oktober 2014 - 12:11

    Esther:

    Hmmmmmm, zakjes Birmese Tealeaves :P :D :P :P (Y)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 9419

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: