Datum bekend - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Datum bekend - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Datum bekend

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

18 November 2014 | Nederland, Ravenstein

Hallo lieve mensen,

Net terug uit Thailand en de Zuid Afrika molen is weer in volle gang gezet. Terwijl ik in Thailand was, is mijn contract binnengekomen. En tevens kreeg ik per mail een bericht dat ik een nieuwe verklaring omtrent gedrag aan moest vragen, omdat ze in Zuid Afrika een fout hadden gemaakt. Zij hadden deze op naam van het uitzendbureau gezet, terwijl die op naam van IBM moest.
Gisteren ben ik meteen naar het gemeentehuis gegaan om een nieuwe aan te vragen. Omdat er wat onduidelijkheden waren omtrent mijn contract heb ik gisteren naar ZA gemaild en vandaag meteen een antwoord gekregen. Daarin werden ook de volgende stappen beschreven en werd onder andere mijn voorlopigheid vertrekdatum genoemd.
Zoals het er nu uitziet, vertrek ik 20 december. Dat wordt dus kerst vieren in korte broek.
Mochten er veranderingen zijn, dan zijn jullie met z'n allen de eersten die het mogen lezen ;).
XXX

  • 18 November 2014 - 11:25

    Annemiek:

    Helemaal super.
    Fijn om wat zekerheid te hebben toch.

    Xx

  • 18 November 2014 - 12:04

    Esther:

    Dat schiet al op Sonja, ben je dan ook echt voor een jaar daar aangenomen? Dat wordt snel nog even een date plannen dan? Koffie ????
    tot gauw.

  • 18 November 2014 - 12:23

    Saskia. :

    Zo dan schiet het inderdaad op.....
    Wel erg leuk en toch ook spannend.

    Groet je nichtje.

  • 18 November 2014 - 12:54

    Wendy:

    Ja het zal eens in een keer goed gaan hihi, nou dat wordt voorbereiden........
    Spannend hoor en je huis he je daar al iemand voor?

    gr. Wendy

  • 18 November 2014 - 19:48

    Riki En Jan.:

    Inderdaad dat is alweer snel. we wensen je een heel fijn jaar en we volgen je wel via de stite
    De Kerst in Afrika kan ook leuk zijn in korte broek.
    nou, heel veel groetjes.

  • 19 November 2014 - 12:37

    Esther:

    Waaaaaaaauwwwwwwww

  • 20 November 2014 - 22:01

    Francien:

    Zo ,dat gaat allemaal snel.
    Leuk voor je, nog een maand en dan weer een nieuw avontuur , niks mis mee !!!!!
    en een zonnige kerst is ook niet verkeerd lijkt mij .
    voor die tijd nog even een bakje thee leuten .
    groetjes Francien .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9420

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: