VISUM - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu VISUM - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

VISUM

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

08 December 2014 | Nederland, Ravenstein

Ja hoor, het visum is er. Zoals alles heb ik ook dit meteen netjes naar ZA gemaild en als antwoord kreeg ik: wanneer kun je vertrekken? a.s. woensdag of donderdag?
Ik mag kiezen!!!!
Aangezien ik al een afscheidsetentje in mijn agenda heb staan voor a.s. woensdag leek vertrekken op donderdag wel het beste idee.
Nog even wachten op het ticket.....stel dat er geen plek is op donderdag.
Oh ja, alle afspraken die ik al gemaakt had voor na woensdagavond kunnen helaas niet doorgaan. Zal ik die verzetten? Naar een jaartje later :)

  • 08 December 2014 - 14:22

    Jos En Ria:

    nu gaat het echt heel snel. Leuk voor je hoor.
    Wij blijven je volgen hoor.
    Vast goede reis gewenst

  • 08 December 2014 - 14:31

    Sonja Van Aar:

    Ja Jos en Ria,

    Het gaat supersnel. Sneltreinvaart!
    Dank je wel. We volgen elkaar via onze blogs :)

  • 08 December 2014 - 14:55

    Saskia :

    Oke dan dat gaat snel.
    Wel heerlijk!!!
    Ga er van genieten en we volgen je.
    Groetjes en een goede vlucht.

  • 08 December 2014 - 15:25

    Jacqueline:

    Wauw Sonja, in een keer is het dan zover.
    Wij wensen je HEEL VEEL SUCCES en een goede reis.
    Hoop dat Z A je heel veel indrukken en inspiratie zal,geven voor de rest van je leven.
    Liefs van ons, de Heijltjes

  • 08 December 2014 - 16:12

    Irene Hoogenboom:

    Hartstikke leuk wij spreken dan ook wel weer daar na af.
    Een goede reis en een vooral fijn jaar?
    Liefs van ons Irene en Jan

  • 09 December 2014 - 08:45

    Annelize:

    Hallo Sonja

    Het is nu echt bijna zo ver. Heel veel succes en plezier daar! Hoop dat je berichtjes blijft sturen dan blijven we op de hoogte van je belevenissen. Tot volgend haar ergens.

    Groetjes, Annelize

  • 09 December 2014 - 11:09

    Francien:

    Hoi Sonja
    wauw ,wat fijn voor je.
    Gaat wel ineens heel snel zeg ,maar dat wilde je ook graag dus is het goed zo.
    Dan wens ik je bij deze een heel fijne reis , en natuurlijk een super fijne tijd in Z A .
    dikke kus van mij .xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9421

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: