Wijziging vertrekdatum - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Wijziging vertrekdatum - Reisverslag uit Ravenstein, Nederland van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Wijziging vertrekdatum

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

09 December 2014 | Nederland, Ravenstein

Dacht ik gisteren toch mijn allerlaatste stukje geschreven te hebben voor vertrek, komt er nu toch nog eentje bij.
De vertrekdatum is 2 dagen later. Zaterdag dus. Er zijn nog 2 mensen meer die vanuit Amsterdam naar ZA vliegen en ze vonden het makkelijker om ons met z'n drieën in 1 vliegtuig te verplaatsen naar het andere eind van de wereld.
Uiteraard heb ik meteen het email adres van die anderen gevraagd, zodat ik alvast contact met ze kan opnemen. Is wel handig als je in ZA op het vliegveld staat dat je weet met wie je de taxi deelt.
Mochten er geen wijzigingen meer komen, dan komt mijn volgende berichtje echt vanuit ZA.
Ek het daar baie sin in!!!

  • 09 December 2014 - 14:59

    Margot:

    Goede reis en jammer dat we je niet nog even kunnen "beren-knuffelen".

  • 09 December 2014 - 17:58

    Miranda:

    Hoi Sonja,

    Heb je nog 2 dagen om meer om de boel te regelen....
    Ik zou zeggen een hele goeie reis, veel plezier, doe de dingen die je wil/moet doen
    maar vooral! GENIET ze.
    Oh ja, was erg gezellig gisteravond leuk dat je nog ff langs kwam.
    Tot over een jaar.......

    Groetjes van ons allemaal xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 9416

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: