de eerste dag - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Sonja Aar - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sonja

14 December 2014 | Zuid-Afrika, Rosebank

Wat leuk, die vele berichtjes en likes op Facebook. Ik ga jullie belonen door een verslagje te schrijven van de eerste dag.
De vlucht was prima! De stoel naast me was leeg, dus ik heb lekker de beentjes omhoog gelegd en zo slapend de helft van de rit doorgebracht. Ik had Dennis, mijn collega, op Schiphol al ontmoet zodat ik wist naar wie ik moest zoeken toen we in Johannesburg landden hij was snel gevonden. Nadat we onze koffers hadden opgepikt, wat ook nog een hele klus was omdat ik er na 10 minuten achter kwam dat ik bij de verkeerde carroussel stond, werden we opgewacht door onze taxi chauffeur. En wat bleek: er zat nog een collega op deze vlucht. Die was nog snel even bijgeboekt zonder dat wij het wisten. Met z'n drieën zijn we naar het backpackershotel gebracht waar we de eerste dagen, hopelijk geen weken, zullen doorbrengen. In de namiddag hebben we de omgeving verkend en uiteraard internet geregeld. We zijn gelukkig alledrie zo dat we zonder internet langzaam wegkwijnen, dus dat was prioriteit.
Onze kamer is een 4 persoons kamer met een 2 persoons bed en een stapelbed. Soms heeft het voordelen de oudste te zijn. Ik mag in het tweepersoons bed :)).
Vanavond hebben we een pizzeria opgezocht en heerlijk gegeten. Wijntje erbij dus we zullen goed slapen. Nu nog lekker ff lezen. Morgen loopt voor het eerst in lange tijd de wekker af. Slaap lekker allemaal!

  • 14 December 2014 - 20:05

    Saskia :

    Ha die Sonja fijn dat de reis goed is gegaan.
    Nu op aan het werk!!!
    Komt vast ook goed.
    Succes groetjes

  • 14 December 2014 - 20:07

    Miranda:

    Hoi Sonja,

    Bofkont!! lekker met de voetjes omhoog en slapen ook nog......
    wel lekker, schiet de tijd lekker op.
    En dan ook nog... een twee persoonsbed waar je lekker alleen in mag dat is een
    goei begin!!
    Ga genieten en we horen nog van je.

    Groeten uit Herpen.....

  • 14 December 2014 - 21:11

    Thea:

    Fijn te horen dat de reis goed verlopen is. Morgen echt aan de slag maar dat is natuurlijk een eitje voor je en dan bedoel ik alleen niet de wekker.
    We blijven je volgen!!

  • 14 December 2014 - 21:55

    Margot:

    Klinkt allemaal nog steeds geweldig!
    Werkse morgen en we denken aan je.

  • 14 December 2014 - 21:55

    Leonie:

    Hey die Sonja...

    Klinkt allemaal super... hoe zit het eigenlijk met het tijdsverschil?
    Geniet en werk ze..

    knuf
    Leonie


  • 17 December 2014 - 10:58

    Riki En Jan:

    Goed aangekomen hoor ik, en al meteen een leuk berichtje van je.
    Nou we blijven je volgen en en werks ze daar.
    Hartelijke groeten.

  • 21 December 2014 - 19:13

    Francien:

    Zo je eerste week zit er al weer op. Nog geen spijt dat je het natte koude Nederland hebt verlaten ???
    ( ha,ha,ha) Je zal van de andere kant wel moe zijn van al de nieuwe indrukken daar , maar ja wel spannend ook .
    geniet er maar lekker van .
    groetjes Francien
    xxx

  • 23 December 2014 - 16:42

    Annelize:

    hallo Sonja

    Ik mis je updates over de reis:)

    Via deze weg wil ik je fijne Kerstdagen wensen en een goed 2015!
    maar dat zal wel lukken daar.

    Groetjes, Annelize

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Rosebank

Zuid Afrika

Een jaar lang wonen en werken in Johannesburg

Recente Reisverslagen:

07 April 2015

Voorbij

14 Maart 2015

Voetbal en wild

16 Februari 2015

meer beessies

28 Januari 2015

Rustig

10 Januari 2015

Update
Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 9410

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: