Voorbij - Reisverslag uit Randburg, Zuid-Afrika van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Voorbij - Reisverslag uit Randburg, Zuid-Afrika van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Voorbij

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

07 April 2015 | Zuid-Afrika, Randburg

Naar huis

Lieve mensen, ik kom naar huis terug, naar Nederland. Vandaag heb ik mijn ontslag aangevraagd. Ik houd het niet vol. De voornaamste reden is mijn reuma die me parten speelt. Ik heb steeds meer pijn gekregen en ben het zat. Helaas wordt een reumatoloog hier niet vergoed dus ben ik er klaar mee. Er zijn nog wel wat andere redenen, maar die zijn van minder belang. Maar alles bij elkaar opgeteld is het beter dat ik naar Nederland terug ga. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve berichtjes op dit blog. Ik vond het telkens weer fijn om iets van jullie te horen.
Wanneer ik precies weer in Nederland ben, weet ik nog niet. Dat hangt nog af van een aantal factoren. Zodra de datum bekend is, zal ik dat op dit blog vermelden.
Tot snel.
XXX Sonja.

• 07 April 2015 - 12:16

Saskia Van Der Loop:

Ha, Sonja.
    Jammer jammer.... Maar wat een ervaringen heb je daar opgedaan.
    Daar kun je nog lang op terug kijken.
    Was zaterdag bij jullie pap en mam geweest en die zullen het van de ene kant ook wel fijn vinden als je weer hier bent

• 07 April 2015 - 19:11

Norma:

Oh Sonja, wat jammer nou, maar ook zeer begrijpelijk. Ben maar trots dat je het aan hebt gedurfd en dat je deze ervaring toch mee hebt gepikt! Respect allom! Nou, terug in NL, moeten we maar snel een roseetje pakken op een terras in Oss, ook noet slecht! Hou je taai en tot snel!!! Liefs, Norma ...

• 07 April 2015 - 21:35

Esther De Louw:

Hoi Son, Jeetje wat een nieuws. Nou voor ons natuurlijk fijn dat je weer terug komt, kunnen we weer live bijkletsen. Maar voor jou zal de beslissing heel moeilijk geweest zijn. Tot gauw. x

• 08 April 2015 - 00:46

Jeroen:

Hoi Sonja,
    Een begrijpelijk besluit. Geen gemakkelijke, maar de ervaringen nemen ze je niet af. Moedig om het Europese in de eerste plaats achter te laten. Groeten, Jeroen

• 08 April 2015 - 13:47

Francien:

Hoi Sonja
    jammer voor je , maar je hebt het wel geprobeerd moet je maar denken.
    Ook weer van alles meegemaakt en gezien ,en laat de mooie en goede plaatjes maar in je hart en hoofd zitten , en neem dat maar mee naar Nederland.
    Ik hoor wel wanneer je weer terug komt en spreken dan snel wat af . (hou je haaks )
    groetjes Francien xxx