Boodschappen - Reisverslag uit Randburg, Zuid-Afrika van Sonja Aar - WaarBenJij.nu Boodschappen - Reisverslag uit Randburg, Zuid-Afrika van Sonja Aar - WaarBenJij.nu

Boodschappen

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

26 December 2014 | Zuid-Afrika, Randburg

Alle kerstplannen zijn een beetje in het water gevallen. René voelt zich al dagen niet lekker en heeft voornamelijk geslapen. Eerste kerstdag zouden we samen erop uit trekken en daarna een dinertje voor ons beiden maken. Helaas niet gelukt.
Ik heb me niet verveeld hoor, maar het loopt wel ff wat anders dan gepland. Vandaag moest René werken, maar ze ligt nu, even na tweeën nog steeds op bed. Ze heeft gelukkig wel even een teken van leven gegeven, ik begon me al zorgen te maken.
Ik ben net maar eventjes de buurt gaan verkennen..... En wat blijkt: om te sporten kan ik bij Curves terecht, waarschijnlijk alleen bekend bij de vrouwen, want het is ook alleen voor vrouwen. Ik heb dat een paar jaar geleden een poos gedaan in Wijchen.
Als ik naar Thailand verlang, loop ik 10 minuten de andere kant op, waar een Thais restaurant en een Thaise massage zit. En de Spar, ook op zo'n 10 minuten loopafstand heeft een keur aan Nederlandse dingen te koop: stroopwafels, roggebrood, beschuit. Er waren nog meer Nederlandse dingen, maar ik kan ze zo 1, 2, 3 niet herinneren. Zal de volgende keer beter opletten.
Komt misschien wel door de hitte :). Het is vandaag weer zonnig en maar liefst 30 graden.
Ik denk in ieder geval niet dat ik veel dingen uit Nederland hoef te missen.
En nu is het tijd voor een lekkere kerstborrel. Een spar supermarkt rosé.
Ik laat jullie later wel weten of die smaakt........hik!

  • 26 December 2014 - 13:47

    Wendy:

    He Sonja,

    Ennnnn smaakte de rose, stomme vraag denk ik hahaha , Ja zo zie je maar je kan niks plannen in het leven.
    Het kan zomaar anders lopen, Ja wij zijn gisteren bij ons ma geweest met z'n allen een hapje en een drankje ik heb deze keer een rood wijntje genomen. De eerste slok bah bah hahaha maar daarna ging het wel....
    Het schijnt gezond te zijn hihi vandaag zouden we naar een andere auto gaan kijken maar helaas zijn de autobedrijven die wij wilde bezoeken dicht.
    Nu dus maar een dagje huispakken ook lekkerrrrr.
    Je hebt een leuk plekje gevonden zag ik op facebook...
    IK heb skype op mijn telefoon gezet, maar snap er niet veel van hihi hoe heet jij daar ga ik proberen je te zoeken!!!
    Nou dit was ff een kort berichtje uit het oh zo mooie Eindhoven!!!!

    Geniet meid en toto horens!!!!

  • 26 December 2014 - 22:59

    Nellie:

    Hoi Sonja,
    Wel een aparte manier voor jou om Kerst te vieren met zo'n temperatuur. Dan zal een glaasje rozé best wel smaken.
    Vandaag hadden we het huis vol visite, 10 volwassenen en 3 kids, heel gezellig. Boy had heerlijk gekookt, nee, geen indische hap! Nu even met de beentjes op de bank.
    Wat grappig dat er bij jou in de buurt Curves is, daar sport ik ook al twee jaar, twee straten bij mij vandaan.
    Ik hoop dat je je draai snel kunt vinden in je nieuwe omgeving.
    Groetjes uit koud Oss, er wordt voorspeld dat het mogen gaat sneeuwen.
    Nellie

  • 27 December 2014 - 12:09

    Margot:

    Hoi Sonja,
    En ja, hier sneeuwt het nu, precies zoals Nellie al aangaf. Er ligt ongeveer 10 cm en ik ben stik jaloers. De mannen zijn net met de slee naar buiten gegaan en ik zit bij de kerstboom met mijn pootje omhoog.
    Wel met een grote mok warme chocomelk!

    Groetjes en heel veel plezier!

    Margot

  • 01 Januari 2015 - 10:13

    Francien:

    Zo de kerst in Z A viel ook niet echt tegen , hoewel anders dan verwacht.
    De temperatuur ook niet en dan sporten binnen een korte afstand , de spar en een beetje Thailand is allemaal niet verkeerd. Met de drank komt het ook wel goed lekker onder de kerst ZON gaat het volgens mij wel allemaal wel lekker met jou .
    Nou geniet maar verder en tot horens .

    Francien xxx

  • 02 Januari 2015 - 16:17

    Norma Hermes:

    Leuke blog, Sonja ,

    Ik zit nog in Zwitserland, morgen weer terug naar Nderland! Ik blijf je volgen!

    Succes daar!

    Liefs Norma

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Randburg

Zuid Afrika

Een jaar lang wonen en werken in Johannesburg

Recente Reisverslagen:

07 April 2015

Voorbij

14 Maart 2015

Voetbal en wild

16 Februari 2015

meer beessies

28 Januari 2015

Rustig

10 Januari 2015

Update
Sonja

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 9451

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 14 December 2015

Zuid Afrika

30 Augustus 2014 - 14 December 2014

De voorbereidingen voor Zuid Afrika

17 Oktober 2014 - 14 November 2014

Thailand

Landen bezocht: